menu

Superkorting!

geldig tot en met 25 april

Bekijk hier onze aanbiedingen ⟫

FAQ

Hieronder staan de meest gestelde vragen, staat jouw vraag er niet bij, dan kun je altijd contact met ons op nemen.

Opleidingen

  • Kan ik de kosten van een opleiding ook in termijnen betalen?

    Ja dat kan. We beseffen terdege dat onze opleidingen kostbaar zijn. Wil je gespreid betalen dan moet je wel altijd eerst contact opnemen met ons.

  • Wat is de waarde van het branche certificaat bij House of Media?

    House of Media verzorgd al meer dan 20 jaar opleidingen. Bij het samenstellen van onze opleidingen zorgen we ervoor dat de inhoud en het niveau van de opleiding overeenkomt met de eisen die het ministerie van onderwijs heeft vastgesteld voor de opleiding. Deelnemers aan onze opleidingen moeten direct na het behalen van hun studie inzetbaar zijn in de beroepspraktijk.

Klassikale cursussen

  • Kan House of Media voor mij de software regelen?

    Nee, wij handelen niet in software. Voor veel van onze cursussen maken we gebruik van Adobe software. Je kunt bij Adobe op je eigen naam of op naam van je bedrijf een cloud-account afsluiten voor de software.

  • Mag ik mijn eigen laptop meenemen en gebruiken in de lessen?

    Ja natuurlijk kan dat, maar het hoeft niet. Al onze lokalen zijn uitgerust met Apple computers met daarop de benodigde software om de lessen te kunnen volgen. Als je je eigen laptop wilt gebruiken moet je wel zelf zorgdragen voor de software.

  • Wat moet ik meenemen naar de cursus?

    In principe niets. Al onze klassikale cursussen zijn volledig verzorgd voor lunch en de pauzes. Je ontvangt de benodigde leermiddelen op de eerste lesdag.

Blended cursussen

  • Kan ik meerdere Blended Cursussen tegelijkertijd volgen?

    Ja dat kan. Bij elke Blended Cursus horen ook een x-aantal persoonlijke begeleidingsuren van een docent. Per cursus kan de docent wel verschillen.

  • Als ik mijn Blended Cursus verleng met een jaar behoud ik dan mijn nog openstaande begeleidingsuren?

    Ja, begeleidingsuren die je niet hebt benut worden na verlenging gewoon meegenomen.

  • Hoe lang mag ik over een Blended Cursus doen?

    In principe staat hier 1 jaar voor. Maar voor een kleine meerprijs kun je de studie telkens opnieuw met een jaar verlengen. De kosten voor de verlenging vind je bij de informatie over de desbetreffende Blended Cursus.

  • Kan ik ook meer uren begeleiding krijgen bij mijn Blended Cursus?

    Ja dat kan. Standaard staan er voor een Blended cursus een x-aantal uren aan persoonlijke begeleiding. Maar je kunt altijd meer uren aanvragen.

E-Learning cursussen

  • Kan ik meerdere e-learning cursussen tegelijkertijd volgen?

    Ja, je mag net zoveel e-learning cursussen tegelijkertijd afnemen en volgen.

Accountgegevens

  • Mijn inlognaam en wachtwoord worden geweigerd.

    Als je achter elkaar 3 keer een verkeerde combinatie van wachtwoord en inlognaam hebt ingevoerd word je standaard voor een korte tijd van de site buitengesloten. Wacht enkele minuten en log dan in met de correcte inloggegevens. Controleer of je niet per ongeluk de Caps-lock toets hebt ingedrukt.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Voer in het inlogvenster je mailadres in en klik op de optie 'Wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

  • Waar vind ik mijn persoonlijke gegevens?

    Zodra je ingelogd bent ga je naar 'Mijn Account'. Onder de menuoptie 'Accountgegevens' vind je je persoonlijke gegevens als naam en adres.

  • Hoe wijzig ik mijn factuurgegevens?

    Zodra je ingelogd bent ga je naar 'Mijn Account'. Onder de menuoptie 'Accountgegevens' vind je je persoonlijke gegevens als naam en adres.

Technische vragen

  • Ik kan niet inloggen

    De cache van de browser leeghalen of de browser herstarten is meestal voldoende, probeer het anders eens op een andere browser. Je kunt ook proberen uit te loggen, de browser te herstarten en daarna opnieuw in te loggen. Safari kan soms problemen geven met afspelen.
    Controleer ook of je niet per ongeluk de Caps-lock toets hebt ingedrukt.

Klachten

  • Waar kan ik een klacht indienen?

    Mail naar info@house-of-media.nl en omschrijf zo goed mogelijk het probleem en/of je klacht. Of vul online ons klachtenformulier in op de pagina 'Klachtenprocedure'. Klachten worden zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van ons.

House of media mocht voor deze bedrijven bijdragen aan kennis en vaardigheden